KOLEKSI TESTIMONI

Berita Baik untuk pesakit kronik!!

Jus kesihatan dirumus drp 23 jenis herba telah tiba di tempat anda, berupaya melawan dan merawat pelbagai jenis penyakit kronik

lihat jenis2 penyakit

sila dapatkan jus 23 jenis herba drp stockist berhampiran anda



Saturday, October 11, 2008

Salam Syawal drp saya

Assalamualaikum
Agak lama saya tak update blog ni, masa saya banyak dihabiskan untuk business saya yg disana, w/pun begitu permintaan untuk INTRA sentiasa ada, tak putus2..terimkasih saya ucapkan kepada pelanggan setia dan juga pelanggan baru saya.

Kepada anda yg masih tercari2 satu ramuan perubatan untuk mengatasi masalah anda, jgn segan untuk bertanya, sms ke 013-2040120.

Dan kepada yg ingin menambah wang saku, sila la sms/call ke no yg sama.

wasalam, sehingga berjumpa di lain tulisan saya....