KOLEKSI TESTIMONI

Berita Baik untuk pesakit kronik!!

Jus kesihatan dirumus drp 23 jenis herba telah tiba di tempat anda, berupaya melawan dan merawat pelbagai jenis penyakit kronik

lihat jenis2 penyakit

sila dapatkan jus 23 jenis herba drp stockist berhampiran anda



Tuesday, December 16, 2008

Update

Salam
Agak lama saya tidak update blog ini...kekangan masa dik kerja2 pejabat dan sebagai ibu dan isteri membataskan saya untuk mencoret. Sebetulnya terlalu banyak cerita yang ingin saya kongsikan disini. Pelbagai cerita yg manis dan sedap unt di dengar..


Tak lupa saya nak ucapkan terima kasih kepada pengguna baru intra, Syabas!! anda tidak rugi dgn pengambilan intra kerana intra bukan sekadar manis dibibis tetapi ianya akan mengoptimunkan kesihatan diri anda, anda berani mencuba, bagi saya anda lah pemenang..

tak lupa juga kepada pelanggan yg mengulang pesanan, teruskan..

salam drp saya....