KOLEKSI TESTIMONI

Berita Baik untuk pesakit kronik!!

Jus kesihatan dirumus drp 23 jenis herba telah tiba di tempat anda, berupaya melawan dan merawat pelbagai jenis penyakit kronik

lihat jenis2 penyakit

sila dapatkan jus 23 jenis herba drp stockist berhampiran anda



Monday, August 4, 2008

Assalamualaikum

Sudah agak lama saya tak update blog ini, kesibukan saya dihabiskan di laman ini. walaubagaimana pun saya berterimakasih kepada anda semua yang sudi menjenguk laman saya ini, mari lah kita berkongsi kebaikan dan faedah drp menjadik pengguna INTRA.

Ingin saya berkongsi sedikit lagik kisah abah saya di kampong

---- 2 minggu sudah saya mendapat berita, abah saya berupaya ke kebun untuk menanam anak getah, dan kebetulan di kebun tersebut sudah ada lebih kurang 21 batang pokok getah dara, yang boleh di toreh..tak di sangka abah saya larat untuk menoreh..w/p hanya 21 batang dgn umur 82 tahun, itu sudah mengembirakan kami..bukan la kami galakkan, cuma menunjukkan dia semakin bertenaga..alhamdulillah syukur kehadrat ALLAH..berkat amalan seharian beliau dan pemakanan beliau.. penglihatan abah saya pun bertambah cerah.----